STOLIK ANTYWIBRACYJNY ROGOZ-AUDIO 5SMX12/BBS
Wpływ na czystość, klarowność brzmienia, na wyrazistość detali i barwy słychać było nawet przy dużo droższym gramofonie Vertere. Brało się to przede wszystkim z bardziej czarnego tła, czy inaczej rzecz ujmując z mniejszej ilości szumu tła, który, niby niezauważalnie, ale jednak wpływa na odbiór muzyki. Przy obu gramofonach ustawionych na Rogozu nie omieszkałem pochodzić wokół stolika, a nawet mocno potupać, co nie miało żadnego wpływu na odtwarzanie muzyki potwierdzając dobrą izolację od drgań.
W przypadku lampowych przedwzmacniaczy – mojego ModWrighta LS100 oraz testowanego Air Tighta ATC-2 – ustawienie ich na 5SMX12/BBS z jednej strony pogłębiło nasycenie dźwięku, dało wrażenie jeszcze większej organiczności, z drugiej natomiast poprawiło kontrolę i precyzję prezentacji. Dźwięk zrobił się bardziej jeszcze płynny, gładszy, ale bynajmniej nie poprzez zaokrąglenie krańców pasma. Dźwięk zrobił się bardziej energetyczny, żwawszy. Zarówno bas, jak i tony wysokie, zyskały na zwartości i precyzji, acz bez jakiegokolwiek wyostrzania, czy utwardzania dźwięku. Prezentacja dostawała coś w rodzaju zastrzyku energii, ale dobrze kontrolowanej.
(„High Fidelity”, nr 149/2016)